De o saptamana ma aflu la Viena si daca ma credeti e total alta lume fata de Romania…aici nu sunt caini cu covrigi in coada cum crede orice roman ..eu unu l m-am convins de lucrul acesta.

Bun simtul este la mare pret am observat prin zona aceasta …daca vrei sa intri in bloc si din intamplare cineva se afla langa usa nu ti tranteste usa in nas ca in romania..iti tine de usa politicos si zambeste..mie mi sa intamplat de n ori pana acum…viata este foarte scumpa aici..deja a inceput sa fiarba totul in mine intr-o saptamana am dat 50 de euro pe tigari… in romania dadeam cel mult 20..

Am vizitat cea mai mare catedrala din viena..aflata pe „Strada Milionarilor” un monument senzational si magnific de o inaltime uluitoare

Cand intri inauntru pur si simplu te pierzi …..o atmosfera unica…..stilul in care a fost construita catedrala …faptul ca este foarte veche ma atrage spre ea in fiecare zi dar vedeti voi un bilet pt orice mijloc de transport aici 1 ora este 1 euro 80 toata ziua 4 euro 60…. scump domne scumP!

De asemenea am fost pe un munte de unde se vede Viena aproape intreaga….Zgaraie norii care fura ochii ….Dunarea care isi face mersul linistita…cel mai mare parc de distractii din Viena „Pratter” in care pur si simplu iarasi te pierzi! fel si fel de metode de a te distra..eu unul am plecat dupa 5 ore acolo si am ajuns acasa lovit dupa un accident cu masina la carting

pana azi cam atat..am obosit..nu mai stiu ce sa mai spun pe moment am sa ma duc sa fumez o tigare linistit si am sa revin.

Pace!