Oare putem rezista dupa ce pierdem o persoana draga?Oare cate persoane pe care le iubim trebuie sa mai piara pana totul va fi in regula.

In regula dupa parerea mea ar insemna ca toate persoanele la care tin sa fie nemuritoare.Fiecare dintre noi pierdem cand vrea cel de sus cate o persoana draga fie de batranete fie prin accidente fie ca asa vrea El.

Viata pe care o avem..Singura viata care o avem trebuie pretuita la valoarea ei adevarata si sa o traim ca si cum am fi in rai eu unul asta imi propun in timpul urmator..

Momentele acelea triste sunt foarte grele de suportat pana si de catre cele mai dure persoane.Uneori cedam alteori trecem peste asta e legea vietii dar dupa parerea mea in momentele in care pur si simplu nu mai poti atunci trebuie sa te ridici si sa mergi mai departe.

Din acele clipe grele rasar momente de neuitat si clipe perfecte asa cum spunea cineva…

O sa ma intreb totusi de ce nu persoanele care le iubesc nu pot sa traiasca vesnic..ca sa le fiu aproape pentru ca singuratatea este cel mai urat lucru posibil pe lumea asta.112