Am si eu putina nevoie de ajutor din partea voastra

Acest ajutor mi l puteti oferi raspunzand la niste intrebari la care eu de 19 ani jumate nu gasesc raspunsul

Printre acestea:

1 Exista prieteni adevarati oare?

raspunsul meu partial este ca nu deoarece atunci cand te simti mai greu si mai dificil poate si daca esti un pic mai dificil la caracter..exemplu subsemnatu’ de ce prietenilor le este greu sa te sustina mereu si nu doar atunci cand se plictisesc ei si se simt singuri ci atunci cand chiar ai nevoie de ajutorul neconditionat al unui prieten sincer

si a 2 a intrebare De ce?

Aceasta intrebare la randul ei cuprinde mai multe intrebari cu si despre viata familie prieteni iubire

Atunci cand pierd o persoana draga ma intreb de ce?

Atunci cand ma simt rau ma intreb de ce?

Atunci cand totul mi se pare nimic si nimic totul ma intreb De ce?

Atunci cand o iubita ma inseala pe la spate sau ma minte ma intreb De ce?

Atunci cand o persoana iubita este bolnava ma intreb De ce?

Oare voi stiti De ce?….

pentru ca eu inca nu am aflat aceste raspunsuri..