Returul dublei dintre Steaua Bucuresti si Ujpest se va disputa in aceasta seara la ora 8 45 a Romaniei la Ujpest.

Noaptea trecuta la hotelul in care este cazata Steaua a fost o amenintare cu bomba menita sa destabilizeze emotional echipa romaneasca cat si din punct de vedere fizic dat fiind faptul ca au fost nevoiti la ora 2 noaptea sa stea pe holurile hotelului in timp ce pirotehnistii unguri cautau dupa presupusa bomba.

Din fericire pentru jucatorii stelisti nu sa gasit nici o bomba.

Alta problema care a aparut pe moment in Romania cat si in celelalte tari pentru persoanele care vor sa vada acest meci pe internet eu unul fiind la Viena nu cred ca am vreo sansa sa vizionez meciul

Pentru cei din Romania vestile sunt mai roz meciul va putea fi vizionat pe Digi tv un post care vrea sa debuteze pe piata canalelor de televiziune cu acest meci.

Ei nu se gandesc ca noi telespectatori poate nu receptionam toti in gama larga ACEST CANAL!

In fine parerea mea e ca acesta situatie pute!

http://rapidfans.ro/video/TV/gsp_tv_live.html DIGI TV STREAM FREE!! am gasit dupa enspe mi de cautari!