Fiind la Viena de 3 saptamani deja si locuind cu matusa mea ea fiind de religie penticostala are alte obiceiuri nu are voie sa fumeze sa bea etc eu fiind ortodox din tata in fiu nu ma abtin de la treburile astea lumesti.

Ea incearca sa ne aduca si pe mine si pe tatal meu la religia lor dar 100 % nu va avea succes eu simt ca nu e corect ceea ce fac ei.
Poate au si chestii bune printre care:

Nu fumeaza( in nici un caz nu m-as putea abtine sa nu fumez 2 pachete pe zi)

Nu bea(de la asta nu m-as putea abtine)

Nu curvesc(de la asta nu m-as putea abtine)

Se ajuta intre ei..

Ajuta saracii.

Au mai multa mila decat avem noi.

Dar sunt prea fanatici in credinta lor si nu mi place felul in care lauda pe Dumezeu!Consider ca Divinitatea nu trebuie laudata ci respectata si simtita langa noi in permanenta!

Sa va dau un exemplu:

De dimineata dat fiind ca e penultima zi aici la viena i promisesem matusi mele ca voi merge cu ea la Biserica Penticostala din Viena,pana aici totul ok.

M-am imbracat cum a spus ea am dat lanturile cercei jos si am plecat.
Ajungand in statia de tramvai am gasit un motiv interesant sa evit sa ma duc

Nu aveam de unde sa cumpar bilet decat din tramvai si daca vatmanul nu vindea bilete riscam sa iau o amenda de 70 de euro..

Brusc i-am spus:

-Eu ma intorc acasa.Nu merita!

Astea fiind spuse va recomand sa ramaneti mereu la prima credinta si sa nu va lasati impresionati de absolut nimic!

Doamne ajuta!